niedziela, 6 września 2015

Jak zapuścić paznokcie?


Od jakiegoś czasu bardzo się złoszczę na swoje paznokcie ponieważ czego nie dotknę to one się łamią. Teraz są krótkie i brzydkie ale są dwa wyjścia:

 

czekać aż urosną i malować je odżywką ( powtarzam czekać )
coś z tym zrobić.

Ja osobiście wolę opcję nr 2, tą dla niecierpliwych. Oto moja lista rzeczy które robię ze swoimi pazurkami :
  • Nie obgryzam!
  • Często kremuję ręce i skórki.
  • maluję je na zmianę jeden tydzień odżywką 8 w 1 z EVELINE  a drugi lakierem przyśpieszającym wzrost paznokci również z EVELINE.
  • Rzadko używam zmywacza ( używam zmywacza do paznokci bez acetonu)
  • Pilnuję aby było mi ciepło w ręce.
  • Raz w tygodniu lekko je piłuję i nadaję ładny kształt.
  • NIE STRESUJĘ SIĘ!

DOBRA RADA
Dodatkowo jak oglądam telewizję albo się nudzę palcami delikatnie odpycham skórki co powoduję że paznokcie wydają się dłuższe i ładniejsze :)


Mam nadzieję że pomogłam :)

2 komentarze: