poniedziałek, 25 lipca 2016

Moje pasje #2

Muzyka, czyli jej słuchanie i tworzenie!

Od małego chciałam grać na jakimś instrumencie,
 na początku była to gitara.
Z wielkim zapałem grałam na niej przez..... 3 może 4 dni.
Po 2 lekcjach zrezygnowałam z powodu słabych paluszków 6 latki.
źródło: google grafika
 Po gitarze przyszedł keyboard, tym razem grałam na nim przez 2/3 tygodnie,
Był postęp, który..... skończył się lada dzień.

Jako trzeci instrument  kupiłam skrzypce.
 Tutaj szykowała się grubsza sprawa  na ok ..... 3/4 miesiące.
Gram na nich w sumie rzadziej  niż na początku ale nadal gram.

I tu zaczynają się moje przemyślenia: 
Czy ja nadal będę grała na tych instrumentach?
Odpowiedź brzmiała    TAK
weszłam na pierwsza lepszą stronę internetową z lekcjami gry na keyboardzie
i znalazłam aplikację  na telefon ze stroikiem i akordami na gitarę.

Skrzypce na razie odłożyłam i skupiłam się na tych 2 pierwszych instrumentach .
Zakochałam się w nich na nowo, a przy tym zdałam sobie sprawę, iż mój ulubiony instrument był zawsze i wszędzie ze mną. 
Mój głos:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz