piątek, 22 stycznia 2016

DDOB TAG






  • Czym jest dla Ciebie piękno?

  • For one - piękno to nie cecha zewnętrzna a wewnętrzna więc jeżeli jesteś osobą miłą i pomocną to jesteś również osobą piękną.




  • Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?



  • Jaki jest Twój sposób na udany poranek?

  • 1. Budzik na 6:00 i szklanka wody z cytryną i miodem ( daje power'a na cały dzień )



  • Robisz makijaż codziennie?

  • Nie, makijaż robię tylko jak mam wysypaną całą twarz a ostatnio utrzymuję ją w dobrym stanie.



  • Jak jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?

  • Wibo oraz Inglot



  • Z czego składa się Twoja kosmetyczka?

  • korektor w kredce, balsam do ust, szczotka do brwi, maskara i czasami puder matujący.



  • Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?

  • Na ddob oraz na wsi u kuzyna bądź w stajni.



  • Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?

  • Bardzo bym chciała aby ludzie się nie wywyższali, aby każdy miał dach nad głowa i żeby ludzie się integrowali i zdobywali jak najwięcej osób do których mogą napisać jak jest im smutno.



  • Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić? 

  • Lubię to, że wszyscy mówią, iż jestem sympatyczna i pomocna

    Nie lubię tego, że jestem bardzo pyskata :(



  • Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?

  • Ja sama nie wiem co zrobić aby się zaakceptować ponieważ przyszło mi to od tak jak zaczęłam oglądać Siostry FitDevAngel (klik do ich kanału na yt)



  • Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?

  • Nie niech się dzieje co ma dziać a przeszłość zostawmy w spokoju.




  • Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?

  • Radość/energia/rodzinka



  • Skąd pomysł na założenie bloga?

  • zawsze chciałam robić coś w internecia a na yt nie mam warunków więc powstał blog (wtedy głównie z nudów ale teraz to moja pasja)



  • Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?

  • Tak naprawdę to cały  czas myślę o blogu - przeglądam jakieś pomysły, zmieniam jego wygląd.



  • Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?

  • Z osób które mnie znają o moim blogu wie tylko koleżanka z innego kraju :)



  • Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?

  • Myślę, że 1000 wyświetleń



  • Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?

  • Berry Malinowska





                 Mam nadzieje, że post wam się                                        spodobał Klaudia^^

    2 komentarze:

    1. Też oglądam siostry Fitdevangel i moja ulubioną ambasadorką jest berry malinowska ,zółwik haha :D

      dociax.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń