piątek, 8 stycznia 2016

My daily routine.

Moja dzienna rutyna (o ile można to tak nazwać) czyli ranek, popołudnie i wieczór .

Wpadłam na pomysł aby opisać wam mój dzień (w tym przypadku jest to wtorek). Zaczynajmy!

1. Godzina 6:00 czas wstać, wstajesz ale po chwili idziesz spać dalej i budzisz się o 7:00 gdze masz 30 min na wyjście z domu. (tak, należę do tych którzy lubią spać)

źródło google grafika (JA CHCĘ TAKI POKÓJ)
2. Następnie składam kanapę, ubiera, się i nakładam kremy

3. Śniadanie - na śniadanie zazwyczaj jem kanapkę i piję kawę ale ostatnio mam wielką ochotę na musli, owsianki i kakao

4. Czas na wyjście do szkoły. Wychodzę z domu około 7:30 i o 7:40 jestem w szkole.

5. Lekcje kończę o 14:20 i k 15 jestem w domu.

6.* zmieniam opatrunek

7. Odrabiam zaległe lekcje, zadania domowe oraz rozpisuję wszystkie kartkówki i sprawdziany.

8. krótka przerwa (sprawdzam fb i oglądam smsnapy)

9. To teraz nauka - 1/2 h

10. I nareszcie czas dla siebie. - spanie, ale przedtem kilka stron mitologi.



                                                                     Dobranoc, Klaudia^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz